Startpagina
Kalender
Zoeken
Zoeken
Terug
Gepubliceerd op 11/01/2022
Besluitenlijst
Vast Bureau
ma 13/12/2021 - 20:00
Raadszaal
Openbaar
-01- Algemeen beleid en coördinatie administratie Gemeente en OCMW
Besluit
Goedkeuring notulen zittingen van vast bureau van 29 november 2021 en 6 december 2021
Goedgekeurd
Geen bevoegdheid gekozen
Besluit
IFIC - Aanduiden procesverantwoordelijke
Goedgekeurd
Besloten
-04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden
Besluit
Definitieve uitbreiding van de uren van een deeltijdse thuisverpleegkundige bij de dienst thuisverpleging
Goedgekeurd
Ontslag van een medewerker ter beschikking gesteld in het kader van art.60§7 bij gemeente Zaventem
Goedgekeurd
Ontslag van een medewerker ter beschikking gesteld in het kader van artikel 60 §7 in het kader van TWE bij Albert Heijn
Goedgekeurd
-39- Financien en begroting gemeente en OCMW
Besluit
Vastleggingen 2021 OCMW van week 49 van het boekjaar 2021.
Goedgekeurd
-O02- OCMW Bestuur en algemeen beleid
Besluit
Besteding resterend bedrag aan Vlaamse en Federale Subsidies voor participatie en sociale activering.
Goedgekeurd
-O05- OCMW Zorg
Besluit
Ter kennisgeving: verslagen gebruikersraden van de Serviceflatgebouwen en de Assistentiewoningen.
Goedgekeurd
Problematiek huisbewaarder SF/AW, Jean-Pierre Goovaerts.
Goedgekeurd
Vrijgave huurwaarborg - SF De Veste.
Goedgekeurd
Namens Vast Bureau,
Wim Debruyn
Algemeen Directeur
Ingrid Holemans
Voorzitter