Terug
Gepubliceerd op 15/04/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 30/09/2019 - 20:00 Raadszaal
  • Openbaar

    • -01- Algemeen beleid en coördinatie administratie Gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Goedkeuring notulen zittingen van vast bureau van 23 september 2019

          Goedgekeurd
        • audit Vlaanderen : rapport over uitvoering aanbevelingen door gemeente- en OCMW-administratie

          Goedgekeurd
    • -22- Informatica - E-Government

      • Besluit

        • informatieveiligheid: policy beveiligingsincidenten en gegevenslekken.

          Goedgekeurd
        • jaarverslag 2018 informatieveiligheid

          Goedgekeurd
    • -32- Onderhoud Patrimonium Gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Aankoop klein gereedschap voor Gemeente, AGB, Politie en OCMW Zaventem 2019-2023 - Goedkeuring gunning - CAD/2018/522/TD/1249

          Goedgekeurd
    • -O08- OCMW Overheidsopdrachten

      • Besluit

        • Uitbreiding HRM tool Icarus voor het OCMW inclusief onderliggende modules: JobSolutions, ERA tijdsregistratie met uitbreiding naar app en SDP tikklokken

          Goedgekeurd
        • Ingebruikname nieuwe keuken WZC per 1 oktober 2019.

          Goedgekeurd
  • Besloten

    • -22- Informatica - E-Government

      • Besluit

        • Ongebruikt krediet investering voor "Pictogrammen" aanwenden voor aankoop van 2 extra laptops voor nieuwe medewerkers sociale dienst ten behoeve van Neptunus / Sierra

          Goedgekeurd
    • -O07- OCMW Personeel en organisatie

      • Besluit

        • Aanwerving van een maatschappelijk assistent (B1-B3) met een deeltijds (26,6/38) vervangingscontract van onbepaalde duur

          Goedgekeurd
        • Ontslag van een administratief assistent (D1-D3) met een halftijds vervangingscontract van onbepaalde duur op de dienst gezinszorg en aanvullende thuisdienst (DGZAT)

          Goedgekeurd

Namens Vast Bureau,

Wim Debruyn
Algemeen Directeur

Ingrid Holemans
Voorzitter