Terug
Gepubliceerd op 30/01/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 22/01/2024 - 20:00 Raadszaal
  • Openbaar

    • -01- Algemeen beleid en coördinatie administratie Gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Goedkeuring notulen zittingen van vast bureau van 18 december 2023 en 08 januari2024 en 15 januari 2024

          Goedgekeurd
    • -04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden

      • Besluit

        • Kennisname van het ontslag in onderling akkoord van een voltijds administratief medewerker gezinshulp met ingang van 01/02/2024

          Goedgekeurd
        • Permanente uitbreiding arbeidsprestaties van een administratief medewerker bij de afdeling ondersteunend zelfstandig wonen met ingang van 01/02/2024

          Goedgekeurd
        • Permanente uitbreiding van de uren van een deeltijdse (80%) zorgkundige bij WZC Trappeniers met ingang van 01/03/2024

          Goedgekeurd
        • Tijdelijke aanstelling van een administratief medewerker (C1-C3) bij de afdeling ondersteunend zelfstandig wonen met ingang van 01/02/2024

          Goedgekeurd
        • Kennisname aanvraag van een deeltijds logistiek medewerker in WZC Trappeniers tot het bekomen van een rustpensioen met ingang van 01/06/2024

          Goedgekeurd
        • Vaststelling kandidaturen selectieprocedure 2023_119_woon_leef_begeleider_WZC

          Goedgekeurd
    • -39- Financien en begroting gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Vastleggingen OCMW van week 3 van het boekjaar 2024.

          Goedgekeurd

Namens Vast Bureau,

Véronique Janssens
Algemeen Directeur

Ingrid Holemans
Voorzitter