Terug
Gepubliceerd op 15/10/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 04/10/2021 - 20:00 Raadszaal
  • Besloten

    • -04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden

      • Besluit

        • Heraanwerving van een voltijds keukenmedewerker in WZC Trappeniers op basis van een vervangingsovereenkomst met ingang van 1 oktober 2021

          Goedgekeurd
        • Uitbreiding uren van een tijdelijk deeltijds (80%) maatschappelijk assistent tot een voltijdse overeenkomst

          Goedgekeurd
        • Vacantverklaring van de functie van tijdelijk administratief medewerker bij de afdeling sociale dienstverlening (80%)

          Goedgekeurd
        • Aanwerving van een halftijds logistiek medewerker WZC Trappeniers met ingang van 5 oktober 2021

          Goedgekeurd
        • Vaststelling kandidaturen aanwervingsprocedure ‘Halftijds kinesitherapeut Woonzorgcentrum Trappeniers’

          Goedgekeurd
        • Vaststelling kandidaturen aanwervingsprocedure ‘Deeltijds verpleegkundige Woonzorgcentrum Trappeniers’

          Goedgekeurd
        • Vacantverklaring van de functie van deeltijds (80%) zorgkundige in het WZC Trappeniers

          Goedgekeurd
    • -39- Financien en begroting gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Vastleggingen 2021 OCMW van week 39 van het boekjaar 2021.

          Goedgekeurd
    • -O05- OCMW Zorg

      • Besluit

        • Levering medicatie Woon- en Zorgentrum Trappeniers te Zaventem, periode 2018-2021 - Goedkeuring verlenging van de opdracht tot gunning nieuw dossier en uiterlijk tot 15/01/2022 (3P ID: 1189)

          Goedgekeurd
        • Tijdelijke opnamestop WZC Trappeniers

          Goedgekeurd

Namens Vast Bureau,

Wim Debruyn
Algemeen Directeur

Ingrid Holemans
Voorzitter