Startpagina
Kalender
Zoeken
Zoeken
Terug
Gepubliceerd op 02/04/2021
Besluitenlijst
Vast Bureau
ma 25/03/2019 - 20:00
Raadszaal
Openbaar
-01- Algemeen beleid en coördinatie administratie Gemeente en OCMW
Besluit
Goedkeuring notulen zittingen van vast bureau van 4, 11 en 18 maart 2019
Goedgekeurd
Besloten
-39- Financien en begroting gemeente en OCMW
Besluit
Vastleggingen 2019 OCMW van week 12 van het boekjaar 2019.
Goedgekeurd
-O05- OCMW Zorg
Besluit
Ter kennisgeving: overzicht wachtlijsten Serviceflats en Assistentiewoningen
Goedgekeurd
-O07- OCMW Personeel en organisatie
Besluit
Verlenging deeltijdse werkhervatting na ziekte met progressie in tewerkstellingspercentage
Goedgekeurd
Bepaling van de individuele wedde op basis van tewerkstellingsattesten: halftijds logistiek assistent (D1-D3) in het WZC Trappeniers
Goedgekeurd
Verlenging van werkhervatting na ziekte – verzorgende dienst gezinszorg en aanvullende thuishulp (DGZAT)
Goedgekeurd
Uitbreiding van de uren van een administratief medewerker (C1-C3) voor de algemeen sociale dienst
Goedgekeurd
Namens Vast Bureau,
Wim Debruyn
Algemeen Directeur
Ingrid Holemans
Voorzitter