Terug
Gepubliceerd op 02/04/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 25/03/2019 - 20:00 Raadszaal
  • Openbaar

    • -01- Algemeen beleid en coördinatie administratie Gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Goedkeuring notulen zittingen van vast bureau van 4, 11 en 18 maart 2019

          Goedgekeurd
  • Besloten

    • -39- Financien en begroting gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Vastleggingen 2019 OCMW van week 12 van het boekjaar 2019.

          Goedgekeurd
    • -O05- OCMW Zorg

      • Besluit

        • Ter kennisgeving: overzicht wachtlijsten Serviceflats en Assistentiewoningen

          Goedgekeurd
    • -O07- OCMW Personeel en organisatie

      • Besluit

        • Verlenging deeltijdse werkhervatting na ziekte met progressie in tewerkstellingspercentage

          Goedgekeurd
        • Bepaling van de individuele wedde op basis van tewerkstellingsattesten: halftijds logistiek assistent (D1-D3) in het WZC Trappeniers

          Goedgekeurd
        • Verlenging van werkhervatting na ziekte – verzorgende dienst gezinszorg en aanvullende thuishulp (DGZAT)

          Goedgekeurd
        • Uitbreiding van de uren van een administratief medewerker (C1-C3) voor de algemeen sociale dienst

          Goedgekeurd

Namens Vast Bureau,

Wim Debruyn
Algemeen Directeur

Ingrid Holemans
Voorzitter