Startpagina
Kalender
Zoeken
Zoeken
Terug
Gepubliceerd op 07/01/2022
Besluitenlijst
Vast Bureau
ma 20/12/2021 - 20:00
Raadszaal
Openbaar
-04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden
Besluit
Implementatie voordeel alle aard bedrijfswagens
Goedgekeurd
Ontslag van een voltijds zorgkundige in het woonzorgcentrum Trappeniers
Goedgekeurd
Ontslag gedetacheerd afdelingshoofd personeel.
Goedgekeurd
Besloten
-04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden
Besluit
Vacantverklaring van de functie van verzorgende bij de dienst gezinszorg (afdeling sociale dienstverlening) via aanwerving (2,9 VTE's)
Goedgekeurd
Verderzetting tijdelijke uitbreiding van het contract van een deeltijds zorgkundige met 30% met ingang van 1 januari 2022
Goedgekeurd
Aanpassing contract van een tijdelijke, deeltijdse schoonmaakmedewerker WZC met ingang van 1 januari 2022 voor een periode van zes maanden
Goedgekeurd
Aanwerving van een zorgkundige in WZC Trappeniers op basis van een contract onbepaalde duur met ingang van 1 januari 2022
Goedgekeurd
-39- Financien en begroting gemeente en OCMW
Besluit
Vastleggingen 2021 OCMW van week 50 van het boekjaar 2021.
Goedgekeurd
-O05- OCMW Zorg
Besluit
Toewijs van bejaardenwoning te Zaventem, Rustoorddreef 8.
Goedgekeurd
-O07- OCMW Personeel en organisatie
Besluit
Verlenging tijdelijke uitbreiding van de uren van een halftijdse administratief medewerker in het WZC Trappeniers
Goedgekeurd
Namens Vast Bureau,
Wim Debruyn
Algemeen Directeur
Ingrid Holemans
Voorzitter