Terug
Gepubliceerd op 07/01/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

ma 20/12/2021 - 20:00 Raadszaal
  • Openbaar

    • -04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden

      • Besluit

        • Implementatie voordeel alle aard bedrijfswagens

          Goedgekeurd
        • Ontslag van een voltijds zorgkundige in het woonzorgcentrum Trappeniers

          Goedgekeurd
        • Ontslag gedetacheerd afdelingshoofd personeel.

          Goedgekeurd
  • Besloten

    • -04- Algemene leiding administratieve personeelsaangelegenheden

      • Besluit

        • Vacantverklaring van de functie van verzorgende bij de dienst gezinszorg (afdeling sociale dienstverlening) via aanwerving (2,9 VTE's)

          Goedgekeurd
        • Verderzetting tijdelijke uitbreiding van het contract van een deeltijds zorgkundige met 30% met ingang van 1 januari 2022

          Goedgekeurd
        • Aanpassing contract van een tijdelijke, deeltijdse schoonmaakmedewerker WZC met ingang van 1 januari 2022 voor een periode van zes maanden

          Goedgekeurd
        • Aanwerving van een zorgkundige in WZC Trappeniers op basis van een contract onbepaalde duur met ingang van 1 januari 2022

          Goedgekeurd
    • -39- Financien en begroting gemeente en OCMW

      • Besluit

        • Vastleggingen 2021 OCMW van week 50 van het boekjaar 2021.

          Goedgekeurd
    • -O05- OCMW Zorg

      • Besluit

        • Toewijs van bejaardenwoning te Zaventem, Rustoorddreef 8.

          Goedgekeurd
    • -O07- OCMW Personeel en organisatie

      • Besluit

        • Verlenging tijdelijke uitbreiding van de uren van een halftijdse administratief medewerker in het WZC Trappeniers

          Goedgekeurd

Namens Vast Bureau,

Wim Debruyn
Algemeen Directeur

Ingrid Holemans
Voorzitter